tisdag 25 mars 2008



Det är något speciellt med träd som gör att jag bara måste fotografera dem. Ett ensamt träd i en hage eller på en åker, en dunge på åkern eller ännu bättre en vacker allé, blicken sveper över landskapet när jag är ute och kör, letar alltid efter nya platser, nya träd.

Vissa favoritplatser åker jag till ofta, landskapet förändras efter årstidernas växlingar och vilken tid på dygnet det är.


Ett träd kan precis som en människa fotograferas från olika vinklar och perspektiv...

3 kommentarer:

Randi sa...

Tack för att du tittade in hos mig - annars hade jag inte hittat hit. Jag njuter av dina vackra bilder.
Jag har också mina favvo-platser som jag bevakar under året som går. Vissa motiv tröttnar man aldrig på.
Jag kommer tillbaka! Lägger in din blogg på Google Reader, så jag inte missar något ;)

Minna Mercke Schmidt sa...

Härliga bilder! Späannande med samma plats och hur olika det kan se ut.

Fundera grönt sa...

Åh vad fina bilder! Hit kommer jag tillbaks!