söndag 11 maj 2008




Helgen har varit full av aktiviteter, poolen har plockats fram och fyllts med vatten, vi har varit på 60-års kalas, jobbat i trädgården, tvättat, yngsta dottern har haft fotbollsmatch, sonen har haft filmkväll och övernattande kompisar och vi har varit hos mina föräldrar på middag - ibland är det mycket! Imorse passade jag på att cykla iväg en kort runda för att hinna fotografera syrenerna innan de står i full blom, det var mycket knoppar fortfarande så jag har ett par dagar på mig att fotografera de ljuvliga knopparna och blommorna.



Jussy var trött i värmen idag så hon låg i skuggan på lammskinnet och snusade, inte ens den grillade fläskfilén fick henne på fötter...

1 kommentar:

Fundera grönt sa...

Då är man trött :)
Jag tentapluggar ... sånt kan man också bli trött av. Såg just idag att syrenerna är på gång - vad fort det går! Ha det gott!