fredag 9 maj 2008





Jag försökte sola igår men stod bara ut i en kvart, har svårt för att sitta stilla, njutning för mig är att vara i rörelse. Därför kom jag på det ultimata sättet för mig att få solbränna på, att cykla. Iklädd short, linne och ballerinaskor gav jag mig iväg, givetvis tog jag kameran med mig, ifall jag skulle få syn på något att fota. Jag hann inte cykla långt innan jag hittade helt ljuvliga maskrosor på en äng, gissa vem som brände benen på nässlor och tistlar? Shorts och ballerinaskor hör inte ihop med macrofotografering... Väl hemma igen satte jag mig vid datorn och lekte lite med photoshop, gillar TTV-bilder (Through The Viewfinder) och eftersom jag inte har fått tag på en gammal Kodak Duaflex ännu så får jag fuska fram bilder i photoshop.




Glöm inte att titta upp när du är ute och går, det är vackert nu...

Inga kommentarer: