söndag 28 juni 2009


Söndag idag, jag tror att jag gör som Jussy och slappar idag...

11 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Smart drag♥

Cecilia sa...

Fin hund.
Dina körsbärsfoton är helt underbara. Ha en trevlig söndag!

Veckans Modellbilder sa...

Jag väljer att börja med att kommentera dina körsbärsfoton:
Du har verkligen sinne för konstnärlig komposition. Helt enkelt mycket bra.
Värme kan också beskrivas som trött hund ibland. Är det din hund?
// Mvh S-o

Anonym sa...

Jag håller med dig, jag kommer göra likadant sen framåt kvällen kanske det blir en liten tur med kameran dock. Ha en trevlig dag!
Morgan

Mia sa...

Tack, det gick jättebra!

Karins fotoblogg sa...

Nice! :)

Ha det gott!

Annelie Johnsson sa...

Visst är det härligt att bara vara!!!

Lissen sa...

Hundar är kloka.
Jag har en Jack Russel lady, så jag vet! Kram

Lime sa...

Häärlig vovve. Han vet att njuta, ser jag :-)

Ha dé!

Kerstin sa...

Ja man ska nog göra som djuren. Vila och lägga sig i skuggan emellanåt. ;)
Ha det gott.
Kram

Karin Wijk sa...

Helt rätt! Egentligen så ska man väl inte orka göras så mycket i denna värme (kanske bada då).
Fin bild på fin hund, vilken blick!
Gillar även dina förra bilder på dörrarna. Sådana motiv är ju så enkla med så svåra att hitta och fånga på bild. Men du har verkligen lyckats! / Kram