söndag 25 juli 2010


Hej kära vänner, nu hoppas jag att alla tråkigheter är över för lång tid framöver, Elliot är hemma igen och förhoppningsvis får han aldrig fler lungkollapser eftersom att båda lungorna nu är opererade. Tack för alla hälsningar jag fått under mitt lilla uppehåll, de värmer gott i hjärtat. Förutom att jag har varit på sjukhuset en hel del har jag också hunnit med en liten minisemester, mannen och jag delade upp semestern mellan oss, vi hade hyrt en stuga i Småland och ville inte avboka den eftersom vi ville att Estelle och Eila skulle få komma iväg på semester. Mina 2 1/2 dagar var fantastiska, vi fiskade, rodde, cyklade, plockade blåbär, snackade och skrattade massor, bilder kommer de närmsta dagarna...

13 kommentarer:

Susanne sa...

Välkommen tillbaka!!! Och jag glädjs verkligen med dig att det ordnat upp sig och nu håller vi alla tummar vi har att sonen slipper lungproblemen. Semestern låter hur skön som helst så jag förstår att du njutit. Ska bli härligt att se dina bilder.
Kramar från Västerås, idag väldigt regnigt men det behövs.

Pockethexan sa...

Jag är glad för er familjs skull att det nu är "åter till vardagen" o att det nu faktiskt blir ett positivt uttryck när man slipper sjkhus o oro inför operationer...

Stor KRAM till er alla o ett stort TACK för att vi får ta del av dina underbra foton!

FRån Pockethexan själv som också är glad för att min sjukhus period verkar vara över för den här gången!
<;D

Maria Thorbjörnsson sa...

Ja gläds så mycket...du e tillbaka och att allt verkar ordna till sej
Så skönt att få tjejtid...Maria

Marina sa...

SKönt att höra från dig igen!

Låter som en mysig liten semester även om det inte blev riktigt som ni tänkt.

Allt gott!

Kerstin sa...

Skönt att allt har gått bra för Elliot. Hoppas att det fortsätter så.
Kul att du är tillbaka. Ser fram emot bilderna från er semester. Det är kul att komma bort och bara vara med ungarna ett tag.
Ha en fin dag.
Kram

Bland nystan o papper sa...

Sänder varma kramar.

pudelflicka sa...

Välkommen tillbaka. Gott att Elliot mår bättre och att han kommer att bli bra.
Kram från Hedvig

karina sa...

Nu håller vi tummarna att sonen håller sig frisk. Och att ni delade upp semestern lät bra...du/ni kan verkligen behöva lite semester med all oro ni haft...ser fram emot dina bilder som alltid är ett nöje att titta på

kramar från hbg

Karins fotoblogg sa...

Skönt att höra! Och välkommen tillbaka! Det ska bli kul att få se dina bilder sen! Nu ska vi iväg på en husvagnssväng igen, denna gång styr vi kosan mot Trosa!

Ha det nu så bra Camilla och hoppas att Elliot också kan få njuta av sommaren!

Kram!

Karin A sa...

Det låter som om ni hade det mysigt och kul! :) Skönt att du är här igen och att det låter som om det ska vara slut på lungproblemen. Fin bild - är det någon av döttrarna som varit i farten!?

Ha det gott!
Kram Karin

ylva sa...

åh, vad fin du är :)! så glad över att höra av dig och att det ser bättre ut framöver (och håller precis alla tummar och tår jag har för att det verkligen är över med lungproblemen). och lika glad över att ni kom iväg iallafall. hoppas att ni kanske kan få liiite mera semester ändå. och tillsammans allihop ;). ser så framemot att få se bilderna!

många kramar,

anna of sweden sa...

Så skönt att det är över - och gått bra!

Anonym sa...

Härligt!!

Glad att allt ordnat sig! Och så vacker du är!

//M