onsdag 14 december 2011



Det finns människor i Sverige som är fattiga, som inte kan äta sig mätta varje dag och som inte har någonstans att bo. Det finns människor i Sverige som har hamnat "mellan stolarna", det finns hemlösa människor och tänk, det finns människor som inte har någon ekonomisk möjlighet att fira jul så som du och jag gör. Det här är Sverige 2011 och jag skäms lite grand över att kalla mig svensk...så jag försöker hjälpa till efter bästa förmåga och hoppas att det är fler som gör det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker mycket om dina foto!
Jag skäms kanske inte att vara svensk... men annars håller jag helt med dig! Ledsamt. Försöker oxå bidra så gott jag kan.
Ha en fortsatt bra vecka!
Christel Nilsson, Lund

Nässelblom och choklad sa...

Bra att du påminner om detta. Det finns många sätt att hjälpa till på.