tisdag 2 oktober 2012



Jag väntar på att färgerna ska komma och att regnet ska sluta falla...

5 kommentarer:

Anna of Dallas sa...

Tack för ditt Grattis. Jag kanske hör av mig senare så att du kan ta bilder på fyra generationer.

Mia sa...

Vilken härlig dag ni måste ha haft på Öland. Det verkade vara uppehåll där eller...?
Jag har precis varit ute på promenad med hundarna och det var till och med lite solsken. Underbart att kunna njuta av hösten! Ha de gott!
// Kram

Marina sa...

Här tycker jag vi har en hel del fina höstfärger nu. VI har en hel del vildvin omkring oss och då blir det mycket färger också.

Kram

Ninni sa...

Men det ser ut som om färgerna redan har kommit? Hoppas det slutat att regna vid det här laget.
Må så gott!

Anonym sa...

Ja det är så vackert med alla höstfärger som börjat spraka nu!

Det ser ut som sonen har det rätt bra, där på Öland. Vilken fantastisk miljö att vistas i!
Fina bilder!

Kram, kram
Karin(sfotoblogg)