Visar inlägg med etikett
Stadsbilder
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Stadsbilder
.
Visa alla inlägg
onsdag 22 april 2009
När jag promenerar i Lund väljer jag gärna smågatorna för de är så mycket vackrare, så mycket grönare och så mycket lugnare än gågatorna i centrum...
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)