Visar inlägg med etikett Stadsbilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Stadsbilder. Visa alla inlägg

onsdag 22 april 2009








När jag promenerar i Lund väljer jag gärna smågatorna för de är så mycket vackrare, så mycket grönare och så mycket lugnare än gågatorna i centrum...