söndag 18 maj 2008




Idag har inspirationen flödat. Vissa dagar känner man sig bara tom och eländig men så helt plötsligt vaknar man en morgon och hela livet har fått en ny mening, tusen tankar bubblar i hjärnan och energin är på topp. Idag fick yngsta dottern, Eila, vara modell till en serie bilder som skall handla om en ängel som kommer ner till jorden för att se hur människorna tar hand om naturen. Vi får fortsätta med projektet en annan dag för vi hann inte genomföra alla bild-idéerna idag, dessutom behöver vi fota några bilder i kvällsljus också.


Måste passa på att tacka alla er som lämnat kommentarer de senaste dagarna, det betyder jättemycket för mig. TACK SÅ HJÄRTLIGT!!!

5 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åh vilken underbar serie du har tagit..!
Kram
Mia

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Camilla!

Vad fint du fångat din dotter...gillar bilderna skarpt! Jag älskar oxå änglateman, mina döttrar börjar nog tröttna på att bli fotade som det mendet är ju bara sååå vackert!

Ha det gott!

KRAM
Hanna

Anonym sa...

Vilka underbara bilder Camilla, vad kul att du är inspirerad, jag kan se entusiasmen i bilderna. Din dotter är en fantastisk fotomodell!!
Kör på bara, iden är helt suverän.

Lena

Karins fotoblogg sa...

Hej!
Vad kul att få se hur du ser ut!
Och sen kan jag bara säga: WOW! läckra bilder!!! Snygg skärpa, snygg modell(såna fräknar ville jag ha som liten), bra komponerat och jag gillar det svartvita otroligt mkt! Ska bli kul att få se resten av bilderna. Nu blev jag inspirerad till att ta arrangerade bilder!

Camilla Alvén sa...

Tack Mia, Hanna , Lena och Karin!
Just nu tar jag resten av bilderna i mitt huvud men till helgen hoppas jag ta dem på riktigt.
Jag blir så glad och stolt över era fina ord om både mina bilder och min lilla modell, TACK.