torsdag 1 maj 2008



Precis som det var lovat så kom regnet, det började redan under natten och har fortsatt hela dagen. Det är toppen för gräsmattan som har fått en omgång gödning efter mossrivningen.
Flickorna och jag åkte till Nova Lund köpcentrum för att shoppa lite sommarklänningar inför skolavslutningen, det gäller att passa på innan allt är slutsålt.



Jag kunde inte låta bli att köpa en klänning med det här trycket, är man uppvuxen under 80-talet med alla sina favoritlåtar inspelade på kassettband så är den här klänningen ett måste.



Den här klänningen köpte jag bara för att jag blev så glad av den, flickorna fick också några klänningar var och nya skor. Och jag vet, det är 1 maj och kanske borde man gå i demonstrationståg istället för att åka till affärer och göra av med pengar men vi skickade iväg sonen på demonstration så vi är väl inte helt förtappade...

2 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Sköna mönster! Ja tänk när man satt och spelade in korta låtsekvenser från Tracks... :)Lite mer sport än i denna nedladdningens tid!

Anonym sa...

Mmmm, blev lite nostalgisk när jag såg mönstret, det var tider det...