fredag 30 januari 2009


Önskar er alla en trevlig helg...

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Fräscha tulpaner. Härligt.
Önskar dig en härlig helg med, Camilla.

Karin Wijk sa...

Frodig och härlig tulpanbild.
Trevlig helg till dig också!

Karin sa...

Underbart! Trevlig helg Camilla! Kram Karin

Anonym sa...

Jag önskar dig detsamma.

Kram annica

Anonym sa...

Detsamma!

Kram Malla o Rolle

anna of sweden sa...

Detsamma!

Susanne sa...

Trevlig helg önskar jag dig med! Jag har också förgyllt hemmet med vackra tulpaner som stolt står på mitt köksbord och får vara mitt i centrum. Kram

Anonym sa...

En Camillabild igen = Ett lite utsnitt av någonting = Ett litet konstverk igen:o)
S-O

Anonym sa...

Jag önskar en trevlig helg härifrån Karlstad! Håller just på å laddar batteriet i kameran för att se vad som fastnade under den gråa gårdagen, om det går att använda till månadsbild..
Camilla